سخن روز /
1403/01/30
اولین مرکز خرید گندم شهرستان منوجان باظرفیت خرید 3 هزار تن به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان ، با حضور جمشید سراجی فرماندار منوجان، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان، مدیر جهاد کشاورزی منوجان، معاون بازرگانی تعاون روستایی ، مدیرعامل اتحادیه جیرفت و سایر مسئولین شهرستان و کشاورزان ، مرکز خرید گندم منوجان با ظرفیت خرید 3 هزار تن افتتاح شد.
 
در حاشیه این آیین جمشید سراجی فرماندار منوجان گفت: یکی از مشکلات و خواسته‌های کشاورزان شهرستان این بود که مرکز خرید گندم در شهرستان منوجان داشته باشیم که این امر به همت مدیر تعاون روستایی و همکاران ایشان بحمدالله تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت بیشتر به محصولات استراتژیک روی آورده و کشاورزان نیز در این شهرستان در خصوص رعایت الگوی کشت امسال همکاری خوبی با سازمان جهاد کشاورزی داشتند و شاهد تولید خوب و با کیفیت گندم در این شهرستان هستیم .
 
محمد بلند نظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در این بازدید بیان داشت :این مدیریت پیگیری و تجهیز راه‌اندازی مراکز خرید را براساس سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در دستور کار قرار داد و اولین مرکز خرید منوجان از محل اعتبارات داخلی توسط شرکت تعاونی روستایی منوجان احداث و راه‌اندازی شد، که در این مرکز نصب باسکول 60 تنی ، اتاق آزمایشگاه و محوطه سازی انجام شده است.

وی تصریح کرد:امسال دو مرکز خرید گندم توسط مدیریت و شبکه تحت پوشش در شهرستانهای کهنوج و منوجان احداث و راه اندازی گردید و مرکز خرید رودبار جنوب نیز تکمیل ، بهسازی و تجهیز شد.
تعداد بازدید:
11
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal